آلفارومئو جولیتا ماشین آلفارومئو جولیتا : مشخصات آلفارومئو جولیتا | jacblog

همانطور که می دانید برای انجام تست تصادف خودرو از آدمک‌ ها و امکانات مخصوصی استفاده می‌ کنند تا بتوانند با شبیه سازی صحنه تصادف در شرایط مختلف، میزان ایمنی بخش‌ های مختلف بدن افراد، عملکرد تجهیزات ایمنی مانند کمربند ایمنی و شرایط کلی خودرو را بسنجند. آلفارومئو استلویو به طور کلی توانست نتایج خوبی را بعد از تست تصادف و ایمنی از خود به جای بگذارد. قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید. قطعات این خودرو در نمایندگی موجود هستند و نوع خدمات در تهران به مراتب بهتر از شهرهای دیگر است. البته خب با توجه به تعداد خودروهای این برند در ایران نباید انتظار رند بودن و در دسترس بودن تمامی لوازم مانند برندهای بورس بازار را داشته باشید.

تشک بادی داخل ماشین چری آریزو

ایزوفیکس در حقیقت سیستم ایمنی نام دارد که برای محافظت از کودکان روی صندلی عقب طراحی شده است. به این ترتیب، ایمنی خردسالان و کودکان در قسمت عقب خودرو فراهم می شود. اما فناوری فوق پیشرفته موتورهای میتو، کمبود قطعات آلفارومئو میتو و خدمات پس از فروش دلسردکننده باعث شد تا این خودرو روزبه روز کمتر از قبل گزینه مناسب خرید باشد.

اجاره خودرو پژو 206

بنابراین عدم آغاز به حرکت این خودروها بدون فشار وارد کردن به پدال گاز نکته بسیار مهمی برای رانندگان خواهد بود. در غیر این صورت هزینه‌های بسیار بالایی را باید بابت تعمیرات این خودروها پرداخت کنید . تنها 8.2 ثانیه مجله خبری خودرو جک طول می‌کشد تا از حالت عادی به عمق صندلی خود بچسبید و از یک رانندگی نرمال و با آرامش به یک تجربه پر آدرنالین تغییر فاز دهید. نمای سانروف بیشتر نصیب سرنشینان جلویی خودرو می‌شد و چندان برای سرنشینان عقب خیری نداشت.

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین این خودروها خودرو آلفارومئو جولیتا است. همانطور که گفتیم، خودرو آلفا رومئو 4C از سری محصولات کوپه دو نفره اسپرت به حساب می آید که توسط کمپانی معروف آلفا رومئو در سال 2013 تولید شده است. این خودرو جذاب ایتالیایی با شتاب و سرعت بالا یکی از سریع ترین کوپه های داخل کشورمان به حساب می آید که به علت قانون منع واردات خودرو به کشور، تعداد اندکی از آن در بازار کشورمان موجود می باشد و به همین علت از بازار دست دوم خوبی برخوردار نیست. با شکل گرفتن این کمپانی شرکت های زیادی در طراحی های خود از خودروهای تولیدی این شرکت الهام گرفتند. سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود. آلفارومئو در سال های بعد نیز توانست با خودروهای خود به عنوان برنده بسیاری از مسابقات حضور پیدا کند و برای خود پیروزی های زیادی کسب کند.

http://applemobilemag.ir

از لحاظ رانندگی نیز این خودرو یک سدان اسپرت است که امکان استفاده از آن به صورت روز مره وجود دارد و پشت فرمان این خودرو همانند هیچ خودرویی نیست و غریبلکی خوش فرم و بسیار خوش دستی دارد. این خودرو علاوه بر اینکه از ncap توانسته ۵ ستاره کامل را دریافت کند، توانسته است که در سال ۲۰۱۰ در تمام زمینه ها در بخش ایمنی به عنوان بهترین خودرو از سری هاچ بک های خانوادگی کوچک انتخاب شود. در زمینه امکانات نیز باید به شیشه های برقی، نمایشگر لمسی ۵ اینچی، رادیوی دیجیتال، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی، حافظه صندلی راننده، تودوزی چرم و … این مخفی بودن اول باعث میشود احساس کنیم این خودرو سه در است اما این خودرو هاچ بک پنج دربه است. این را باید ذکر کنیم که نباید از طراحی زیبای رینگ ها به راحتی بگذریم که در کنار تیرگی یک حس اسپرت فوق العاده را ایجاد کرده اند.

  • این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند.
  • آلفا میتو نیز نمونه ی دیگری از این مسئله است که دارای ترکیباتی از آلومینیوم و فیبرکربن میباشد.
  • البته باید بگم اوضاع قطعات و بازار دست دوم ان به علت داشتن نمایندگی و فروش بالاتر نسبت به سوبارو در جایگاه بهتری می باشد.
  • آلفارومئو میتو تست‌های زیادی ازنظر امنیت را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است.
  • از نظر قدرت موتور جولیتا و ام جی از تکنولوژی بهتر همراه با توربوشارژ بهره می برند و قدرت بالاتری نسبت به ولوستر دارند همچنین می توان گفت جولیتا با توان 170 اسب بخار با موتور 1,4 نسبت به ام جی 160 اسب بخاری با 1,8 لیتر برتری نسبی دارد.